Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Σάλτσμπουργκ

Έτσι μεταξύ σνίτσελ, μπύρας, ποδαρόδρομου, μουσείων και κήπων ήρθε η ώρα για το πραγματικά ενδιαφέρον κομμάτι του ταξιδιού, τις Άλπεις. Αναχώρηση για Σάλτσμπουργκ, την Αλατούπολη δηλαδή. Μια από τα ίδια στην Autobahn, χωρίς διαρροές αυτή τη φορά και το τοπίο να γίνεται επιτέλους αλπικό. Γαλάζιες λίμνες διαδέχονται πράσινα δάση και οι ταμπέλες προς Mayierling σε προκαλούν να αλλάξεις το πρόγραμμα αλλά οι μέρες είναι λίγες και δεν μπορείς να τα δεις όλα. Σύντομα αφήνω πίσω μου το Σάλτσμπουργκ και μπαίνω στη Γερμανία. Ο ξενώνας που μένω είναι 20 χλμ μακριά από την Αλατούπολη και λίγο μετά τα σύνορα με την Γερμανία. Όπου σύνορα βλέπε μια ταμπέλα που σε καλωσορίζει στη Γερμανία και άλλη μια για τα όρια ταχύτητας.  Βγαίνω από την autobahn και κατευθύνομαι προς ένα μεσαιωνικό κάστρο που έχει μια εκδήλωση με ιππότες, τοξότες κτλ. Κοντά στο κάστρο υπάρχει ένα μικρό εστιατόριο. Καθόμαστε να φάμε και στην ερώτηση τι θα πιείτε του απαντάω μια μικρή βαρελίσια μπύρα. Το ποτήρι που μου φέρνουν είναι μισόλιτρο. Εντάξει είμαστε σίγουρα στη Γερμανία. Δεν γράφω κόστος φαγητού και ποτού γιατί την επόμενη φορά που θα πάτε σε Ελληνικό εστιατόριο, τι λέγαμε για εκείνον το δίσκο και που θα προσγειωθεί...


Το gps μου δείχνει ότι έχω φτάσει στον προορισμό μου και εγώ είμαι σε ένα δρόμο ανάμεσα σε 2 χωράφια. Από δεξιά είναι ο αχυρώνας ενός σπιτιού και από αριστερά κάπου στο βάθος μετά το χωράφι ένα σπιτάκι. Λες να έκλεισα δωμάτιο στον αχυρώνα? Τελικά το σπιτάκι στο βάθος είναι ξενώνας, 3όροφος, κουκλίστικος και νομίζεις ότι θα βγει η Χάιντυ να τρέξει στα λιβάδια. Το δωμάτιο είναι ισόγειο αλλά με απίστευτη θέα. Τον αχυρώνα δεν τον γλύτωσα όμως. Όταν ρώτησα που να παρκάρω γιατί δεν έβλεπα τίποτα άλλο παρκαρισμένο εκεί γύρω μου είπανε αν θέλω να παρκάρω στον αχυρώνα. Το γκούτσι μαζί με τα κουνελάκια. Άλλο να σας λέω και άλλο να το βλέπετε. Την επόμενη μέρα τα κουνελάκια έχουν ένα χαρούμενο ξύπνημα από Mistral εξάτμιση σε συνδυασμό με ξηροκάμπανο συμπλέκτη. Παίρνω την ανηφόρα για τις Άλπεις. Το πρόγραμμα λέει πρώτα Eagles nest και μετά λίμνη Konigssee.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου